| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Guardian of Isis Winnaar screenshot wedstrijd

Geregistreerd op: 29-11-2005 Berichten: 257 Woonplaats: West-Vlaanderen (België)
|
Geplaatst: 12 Dec 2005 17:42 Onderwerp: |
|
|
Zo'n n00b als jij? IK MOET TESTEN!! Ik ben een ervaren gamer en hou van LotR en kan goed reviewen, dus sturen die b?ta.  _________________ "And Kratos cast himself from the highest mountain in all of Greece. After ten years of suffering, ten years of endless nightmares, it would finally come to an end. Death would be his escape from madness..."
~Narration from God of War |
|
| Naar boven |
|
 |
deathman colonel

Geregistreerd op: 14-11-2005 Berichten: 763 Woonplaats: voor mijn achterburen
|
Geplaatst: 12 Dec 2005 17:48 Onderwerp: |
|
|
zo'n n00b als wie?
En @ jeffrey1212: Je woont toch in Riethoven? Daar woon ik ook. En daar kunnen ze Nederlands. Dus schrijf dan ook Nederlands in het vervolg, samen met punten en komma's, om de andere mensen in Nederland een beetje op adem te laten komen als ze jou berichten lezen. En niet zo msntaal-achtig als je begrijpt wat ik bedoel. OK. Dat was het.
 _________________ Grote projecten voor AOM:
--Guinhem of Ocidia: 80%
--The Beach of Sunglasses: 55% (tijdelijk geskipt)
--geheim project: 45%
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Guardian of Isis Winnaar screenshot wedstrijd

Geregistreerd op: 29-11-2005 Berichten: 257 Woonplaats: West-Vlaanderen (België)
|
Geplaatst: 13 Dec 2005 17:12 Onderwerp: |
|
|
| deathman schreef: | zo'n n00b als wie?
| Zo'n n00b als overlord die mag beslissen wie test en wie niet. _________________ "And Kratos cast himself from the highest mountain in all of Greece. After ten years of suffering, ten years of endless nightmares, it would finally come to an end. Death would be his escape from madness..."
~Narration from God of War |
|
| Naar boven |
|
 |
overlord Site Admin

|
Geplaatst: 13 Dec 2005 17:19 Onderwerp: |
|
|
Ik kan je nog steeds bannen h?, ook al ben ik een afwezige n00b..  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
deathman colonel

|
Geplaatst: 13 Dec 2005 19:02 Onderwerp: |
|
|
waarom maak je er niet wazige n00b van, das veel leuker, trouwens, ik wil ook zoiets.
doe mij maar: MOEFTIEMAN _________________ Grote projecten voor AOM:
 |
|
| Naar boven |
|
 |
deathman colonel

|
Geplaatst: 21 Dec 2005 18:02 Onderwerp: |
|
|
het duurt nu wel heel erg lang..... ik begin ongeduldig te worden. _________________ Grote projecten voor AOM:
 |
|
| Naar boven |
|
 |
overlord Site Admin

|
Geplaatst: 21 Dec 2005 18:32 Onderwerp: |
|
|
Ik ben al 2x gebeld door EA, een keer door het canadese deel, en een keer door de engelse.. Blijkbaar zijn we de enige nederlanders die meedoen met de b?ta, en regelen is niet het sterkste punt van ea blijkt maar weer.. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Cerberus commander

Geregistreerd op: 14-11-2005 Berichten: 446 Woonplaats: Leidschendam, Zuid-Holland
|
Geplaatst: 21 Dec 2005 21:24 Onderwerp: |
|
|
Zeg, als het spel eind januari uitkomt en de b?ta nog getest moet worden.....hoe snel wil EA dan de eventuele bugs eruit halen. _________________ Geniet, maar stink met mate.
Add 'biacerberus' to your X-Fire. |
|
| Naar boven |
|
 |
sabba lieutenant 2

|
Geplaatst: 21 Dec 2005 22:43 Onderwerp: |
|
|
Ik zou graag de beta willen testen. Waarom?
Omdat ik bovendien journalist wilt worden en zit momenteel op de school van journalistiek. Ik schrijf reviews en nieuwsposts op GameQuarter.be en doe momenteel me werk echt goed dus kan goed reviews/previews schrijven en bugs melden.
Verder ben ik helemaal gek van lotr ik ben een echte diehard fan! Ik zie de films om de 2 weken omdat ik er telkens zin in heb! Verder heb ik tot nu toe alle games maar zou heeeel graag de beta willen testen.
Ik hoop dat ik nog van jullie hoor, want ik sta altijd voor jullie klaar  _________________ B4ME 2 Betabezitter!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
D3M0XX
|
Geplaatst: 22 Dec 2005 15:55 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop dat ze het spel dit keer beter ondersteunen dan de laatste keer, als ze dat doen dan komt het wel goed  |
|
| Naar boven |
|
 |
drakie sergeant

|
Geplaatst: 29 Jan 2007 18:20 Onderwerp: |
|
|
kun je hem niet kraken en online zetten voor ons allemaal?  _________________ projecten
ydral: -15 procent
triggerhandleiding lezen: 0'5 procent |
|
| Naar boven |
|
 |
Cerberus commander

Geregistreerd op: 14-11-2005 Berichten: 446 Woonplaats: Leidschendam, Zuid-Holland
|
Geplaatst: 29 Jan 2007 19:15 Onderwerp: |
|
|
Eh.....onder welke steen heb jij geleefd De bèta is al lang verleden tijd. The Lord of the Rings - The Battle for Middle-Earth 2 ligt al een hele tijd in de schappen. Er is zelf een paar weken terug een uitbreiding op de markt gekomen.
Maar ook dan ondersteunen wij géén gecrackte games. _________________ Geniet, maar stink met mate.
Add 'biacerberus' to your X-Fire. |
|
| Naar boven |
|
 |
drakie sergeant

|
Geplaatst: 29 Jan 2007 20:26 Onderwerp: |
|
|
de zwerfkei bij utrecht die was nogal warm
(ja dit is spam!!!) _________________ projecten